I dag är det vår

Solen skiner och det är varm o skönt, o jag har ont i munnen var o drog ut en visdomstand i måndags o det var en nära döden upplevelse har aldrig haft så ont i hella mitt liv. men så ringde jag i dag o frågade om det verkligen ska göra så ont så att man inte får sova på natten och då vill dom att jag ska komma ner i dag för dom vill titta på det, det var inte roligt hur dom ska kunna titta förstår jag inte för jag kan ju inte gappa ens ja ja vi får vell se vad det blir.
Det är vell min varnliga tur.  
O missar i skolan gör jag ju nu det är inte bra och idag skulle vi få reda på provet som vi skrev föra veckan och det hade varit spännande.
 Nej nu måsste jag tända pannan så att jag kan tvätta mig lite innan jag ska iväg och ta en kopp kaffe på altanen i det häliga vädret
Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0