Dålig på att blogga

ja det kan man säga men jag har ju jobbat massor denna sommar så det har inte riktigt funits tid. Jag blev så ställd när jag fick brev från skolan och att den skulle börja snart ( ska läsa lite val bara kurser ) men vart har sommaren tagit vägen jag tycker att jag nyss slutat skulan men men så kan det vara, jag trivs i alla fall med jobbet.  ja vad gör jag mer än jobbar jo tar hand om minna djur, jag har ju köpt 10 nya höns som precis börjat värpa o värdens sötaste tupp (ska försöka få en finn blid o vissa) o sen har jag 4 hästar hemma just nu o 2 hundar, fiskar , en fågel o en kanin så jag har att göra.
 men djur är det bästa som finns alltid ärliga.  jag har köppt en ny sadel till min häst så nu ska jag sätta igång han på allvar, jag o lillsyran ska bötja i möra, men sen ska jag till england på kurs nästa vecka så bet blir vell o komma i gång när jag kommer hem sen. 

sen försöker vi att köpa tillbaka en av hästarna som vi har fött upp som vi har sålt, vi sålde två hästar till han men här om dagen fick jag veta att han kört sönder den bästa av dom så att hon var tvungen att avlivas 3 år gammal 

R:I:P   ELLA DEUWILLE   Glömmer dig aldrig

jag hoppas inte att jag behöver möta denna man som gjorde detta för då vet jag inte vad jag gör han är en jävla gris som lurar allt o alla.
 
nej nu till något roligt, jag längtar verkligen till att få åka till england det ska bli så kul, vi flygger till skottland  och ska åka tåg genom skottland i 3 timmar, det ska bli häftigt, jag har alltig viljat åka ditt och nu får jag se lite i alla fall 
mej nu ska jag hänga tvätt åter kommer snart hoppas jag  

kram    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0