Älskar den

jag verkligen älskade new moon att den var två timmar märkte jag inte var helt inne i den, så nu väntar jag på  att trean ska komma ut o den ska jag se på bio tror att det kan vara häftigt, o så har jag inte varit på bio på ett tag så det kan ju vara roligt att göra det någon gång.
Jag hoppas på bättre väder snart i lördags när jag åkte hem från jobbet så var det nästan bart på vägarna o snart skulle det gå att rida hästarna ordentligt på vägarna utan att vara rädd för att dom ska halka, men nej då det har nog kommit ca 4 dm snö o regnat på det så nu är det halkigare än förut så jag får vänta ett tag till.
 hoppas att vi kan kastrera sixten snart så ida kan flytta hem ska bli så skönt, 
nej ska nog titta på tv en stund till o sen gå o lägga mig i renbäddad säng o om mublerat sovrum så det är stådat ordentligt så skönt =)
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0