kväll

ja då var det ferdag kväll då gött o jag har hunnit med massa i dag med, o solen lyser o den är varm o skön om det inte var så mö snö, jag gillar snö men det är lite väl mö just nu man kan ju knapt gå i skogen med hundarna för att det blir för tungt att gå, jag tror att det är ca en meter på gärdet här hos mig tur att man har traktor så att jag kan ploga ett spår runt så att det finns lite att gå på. jag skulle ju ta ett kort på ida så jag tängte ta ett när vi satt på henne men hon hade inte lust att stå still så det fick bli ett utan rytare, måste bara säga att hon är så jä..a bra att hålla på med blir bara mer o mer inponerad av henne 

tråkigt med hennes täck skav men hon är söt ändå =)        


Kommentarer
Postat av: jennie

såå söt :)

2010-03-06 @ 10:43:02
URL: http://fyraifamiljen-jennie.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hahahahaha jag höll på å bli knäpp här innan jag såg benet på nån bakom Idas framben XD ser lite häftigt ut att ingen sitter på hästen, men i skuggan ser det ut så...innan jag insåg att det stod nån där XD Kraaam

2010-03-25 @ 22:01:30
URL: http://ejkh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0