Fullt ös

ja så ser mitt liv ut
 just nu fullt upp, jag är ute på praktik igen nu är jag i hagfors på ett demens boende o trivs jätte bra, jag har en jätte go handledare som bryr sig om mig o tar hand om mig toppen betyg till henne.

När man bor i hus så är det ju inte bara att sitta på röva heller gräsmattor ska krattas, det ska kuyvas ved, alla djuen ska ha sitt o jag fick med massa uppgifter hem som jag ska göra under paktiken   i bland tror jag att dom tror att vi är robotar som kan göra va mö som hälst, o det kan jag säga att jag inte är ialla fall det är ju skönt att sova någon timme med.

O första maj så ska jag o jennie på utställning me våra hundar ( jag ska ställa båda två ) det ska bli jätte kul jag har ju inte ställt alexa på nästan ett år så vi får vell se vad som händer o vad domaren säger.
Spexa har vi bara ställt en gång med HP o BIR så det vr bra hoppas på samma nu.

O min lilla syster ringde här om dagen o frågade om jag ville med på metallica 4 maj o vad tror ni jag sa?????????
 det är vell självklart att jag vill men jag var ju vungen att prata med mi handledare så att jag får vara ledig o det fick jag men jag får jobba igen det sen efter praktikens slut med det är det värt, jag har ju vatit ett metallica fan ganska länge men aldrig sett dom laiv o det ska bli så jävla roligt. 
nej nu ska jag grilla lite är jätte hungrig men ska försöka skriva snart igen 
hej hopp gummi snopp   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0