mmm

Ja fint väder även i dag underbart, o det tar å snön med ska bli skönt när allt tinar bort och vi får gröna gräs mattor,
Tadläkaren igår tyckte inte att det var bra i hållet han ska aj aj då, du har ganska ont, ja ganska,
men han var tvungen att spola rent för det var väldigt rött och var och så ska jag tillbaka i morgon och spola igen  sen fick jag med hem att spola men själv också, ja ja det är vell så det ska vara.
 i dag ska jag försöka plugga lite har inte blivit så mö när jag haft så ont så jag måste ta tag i det nu. men jag tror jag ska sitta ut idag o få ite frisk luft i näsan det kan ju vara skönt.
 Kram alla glada      

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja du, dra visdomständer är INTE kul =/

jag gjorde det för 2 somrar sen, å jag vill aldrig mer gå tillbaks till tandläkaren! =P

det är väl typiskt att man blir drabbad av sånt när det är som stressigast i skolan oxå =)

men du är ju snart klar iaf =D

en annan har ju 2 terminer kvar XD

Kram å Glad Påsk!!!

2009-04-09 @ 10:58:50
URL: http://ejkh.blogg.se/
Postat av: Mia!

Häj Häj! Får väl säga grattis till Fru Hellberg! Hoppas att allt är bra annars och att skolan går bra! Kram Mia!

2009-04-09 @ 11:46:24
URL: http://livetsomtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0