magsjuk

O en vecka på praktiken fick jag vara i alla fall innan jag blev sjuk o magsjuk blev jag med typiskt men så ska det vell vara, men det blir ju jävligt jobbigt att jobba igen dom här dagarna jag blir borta, men jag kan ju inte gå jag kan ju ta dö på någon gammal människa som ligger där. Men det har varit en lärorik vecka i alla fall jag får göra mycket o se mö interesant o det är ju kul. men men vad ska man göra jag hoppas att jag kan gå på tors då har jag bara missat tre dagar. ja annars händer det vell inte så mö här det känns som om jag sliter i hjäl mig i skolan, praktik o jobb men som tur är, är jag ju klar uska till sommaren så det blir ju lite lättare mer jag ska läsa in några kurser till hösten bara.  Hoppas att jag klara matte B så jag kan söka till ssk skulle vara roligt om jag orkar men men nu ska jag gå o ducha o hoppas att jag pignar till         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0