glömer bort

att jag har bloggen det är roligare att läsa andras, men men jag skulle ju berätta hur det gick på hund utställningen och det gick inte så bra först var domaren rädd för att ta i hundarna o vågade inte titta spexa i munnen ens, alexa lyfte hon lite på läppen så alexa blev 3a av 3 men hom var så duktig i ringen så det gör inget hom var inte halt i alla fall o spexa hade ätit lite för mycke go mat sa hon så hon åkte ut hon med, men så kan det vara men det var en toppen dag varmt o sköt solen lyste o blåste lite lagom.

Någar dågar senara så bar det av till stockholm vi var dår i tid så vi åkte in till stan men häre gud vad alla är sträsade bara sprang förbi oj oj så vi väntade på att mikaels kompis skulle komma så han inte behövde så o vara ensam sen åkte vi tillbaka till globen, där vi åt o tog några öl, sen var det en bra där  dom bara spelade metallica musik så där dlev det några mer öl. sen gick vi in ock tog våra platser o väntade på att dom skulle komma, metallica slog publikrekord o det kan jag förstå för mär dom kom ut på senen så lyfte hella globen det var så häftigt, o vilken konsär har aldrig varit på något liknande, vill se dom utom hus också vet att  dom är i hultsfred men jag kan inte åka ditt men va underbart det var lever på det än.
Hem resan var lite drygare vi var inte hemma fören 6 på möran men det var det värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0