som det kan bli

Ja i bland kan livet ha överaskningar som man inte väntat sig, som att här om dagen träffade jag kaddys uppfödare på arken i munkfors (har inte träffat han på ett tag) ha frågade om jag inte var interesserad av en tik, jag svarade att det tror jag inte, men tanken släptemig inte så jag ringde till han, o det resulterade i att jag åkte ditt o fick med mig en liten tik på 5 1/2 månad på prov, men på tisdag ska hon vetrenär bec och om hon går igenom så ska jag köpa henne. 
jag har ju saknat att ställa ut hundarna o denna hund har ett steg utan dess like, o så snäll o går jätte bra i hopp med våra andra hundar.
så håll tummarna för oss på tisdag 

Queen ganska sött

   
lite mys med kaddy      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0